all i want christmas is YOU!

Har precis vaknat helt tät i näsan, åhh det är det värsta som finns! Idag har jag sjukt mycket och göra innan vi åker till mormor och firar jul. Jag måste duscha fixa till mig, måla naglarna , göra en polsk sallad som man alltid har till jul och så ska jag baka lussekatter! Och igår så bad mamma mig att åka till Högdalen för att köpa en grej med det hann jag med inte igår så måste göra det idag!! Jag hatar när det är så här stressigt och jag vet inte fortfarande vad jag ska ha på mig, det här nog värst! (?) och så ska jag försöka uppdatera bloggen så mycket det bara går , jag har gjort några tidinställda blogginlägg :) Men ja nu har jag inte så mycket mer att säga.
GOD JUL PÅ ER ALLA! 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]