I am back!

Vet att jag inte har bloggat sen jag kommit och ja skolan har börjat idag. Jag har inte orkar blogga.. men ska berätta lite snabbt om semestern.
 
Jag ska börja med att det va sjukt kul o varmt! I kos var det som hemma, vi gjorde fiskspa där i grekland, kul och det kommer bilder på det! och jag har verkligen inget mer att berätta om grekland för så mycket nytt har nt hänt där...? Direkt efter åkte vi ju till polen för att sedan ta flyget till egypten!
 
Egypten var det verkligen stekvarmt 40+ , typ. Vi var för det mesta i hotellet, för nja där ute såg det nt så trevligt ut, det fanns döda djur och sopor överallt, men det är ju inte sverige och det är de som lever i det så man kan ej göra något åt saken. Men vi var ute i stan en gång för att köpa lite saker, men mkt köpte vi nt! En dag åkte vi också till Kairo för att se pyramiderna , as coolt ju! Vi har också varit och dykt med flaska med gas/luft haha vet inte hur jag ska kalla det, men det var häftigt att se olika slags färgade fiskar , det såg mkt mer häftigare ut än va på filmer/bilder och tungt att få uppleva det själv, att nästan röra de, men de simma iväg :( haha . Sen så har vi varit och åkt på safari, då åkte vi med fyrhjulingar , sen så åkte vi på kameler.. Det värsta jag såg var att det var fyra åringar som förde kamelen , så tänk hur bra vi har det! Och vi kolla hur människorna levde på öknen. Hmm, sen så gick vi in i ett terrarium, vi gjorde bild med en sköldpadda som var 99 år gammal och gubben där inne tog ut en orm och la den på mitt huvudet, haha vilken känsla! Sen va det kobror och massa andra djur man nt ser i sverige och får röra de! Sen tog han ut massa andra djur och gav mig att hålla i, värsta upplevelsen! Men det mesta var vi i hotellet för det fanns det alltid nåt och göra. Vakna, frukost, bassäng/hav och sola! Och samtidigt så kunde man göra olika aktiviteter som dansa magdans , dansa salsa, vattenpollo, aquarubik, airrubik, beachvolleyboll och massa annat! Det var värt att åka dit och jag klagar nt på nåt förutom att det var samma mat i hotellet hela tiden..
 
Som sagt så började jag skolan idag, vi börja 9.45 och sluta 12.00 , ingen ny har börjat i vår klass -.- vi hade bara mässa och sen samling i klassrummet , för att snacka om det nya som har hänt i skolan, men det ska jag nt skriva ner här för jag vet att ingen kmr bry sig haha. Jag fick hjärtattack när jag fick mitt schema! seriöst jag slutar varje dag 15.40 förutom på fredag då jag slutar 15.00 aso wtf?! sämsta schemat ever och klass 9 har precis samma schema som vi, aso vaaaa???!! Det sköna e att vi börjar 9.00 varje måndag, annars e nästan allt likadant, orkar nt snacka om de, ska gå o klaga hos rektorn! haha.
 
Efter skolan så tagga michelle o fiona t mig jag skulle bara byta byxor sen så tagga vi till stan och träffa nathalie och stephanie. Ah sen så gick jag och fiona runt i tc som gammla tider haha glömmer aldrig! Men imorgon så har vi KickOff i skolan, yey! aso orkar nt förklara vad det e, tävlingar i skolan ska jag förklara det kort! Och vi kmr sluta vid 13.00 och sen så ska jag och fiona tagga och shoppa i stan , untz untz! Nu ska jag bara ta det lungt och blogga fler inlägg,håll utkik! 
 
 
 
mer bilder kommer! 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]