första dagen i skolan och redan kvarsittning!

HAHAHAHA orkar inte med mig själv jag kom en kvart försent till skolan idag och så fick jag en halvtimme kvarsittning -.- ny regel! kommer man försent blir de kvarsittning :O haha fiona fick en timme för hon kom ännu senare, haha tunga vi e!
 
Men KickOff dagen va helt okej, kul som alltid, ingen vinst t mitt lag haha o de har aldrig hänt heller! Vi slutade runt 1 och då tagga jag o fiona till stan för att shoppa, helt seriöst så finns det inget i affärerna nu! Jag köpte bara jeans, hoodie + gratis tröja, haha men så mkt mer behövde jag inte. 
 
Jag mår sjukt dåligt har hosta och när jag hostar får jag skit ont i huvudet och desutom är jag trött för måste vakna så tidigt till skolan ju! Så ska passa på och försöka att somna tidigt :) 
 
Mer bilder från semestern och uppdate kommer imorn, caio! 
 
hmm do you think you'r more sexy than me? nooo daaa! haha mobba nt! 
(my english suck)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]