yey,vårkänslan e tbx!

Det är måndag idag och jag är inte i skolan, va härligt! HAHA men ni vet ju att jag har studiedag hihi! Men äntligen så smälter snön och solen skinner ja då får man ju vårkänsla. Jag måste gå o tvätta håret och fixa mig och äta frukost sen så ska jag gå ner till ica o köpa bröd och ägg, på kvällen ska jag göra en äggmask. Sen så ska jag äta lunch, de blir soppa och sen steker jag lite bacon. När jag e klar o de hoppas jag på att jag blir klar vid halv två för sen så ska jag gå till gymmet o gyma från två till 6, de blir en hård träning, för har inte tränat hela påsklovet o efter så ska jag ha karateträning,wey! Men imorn efter skolan ska jag också gyma, tänk er att det är jätte lite kvar till sommarlovet o jag ska ha en snygg kropp, aa då har jag inte mycket tid på mig! Alltså de ska bli hård träning varje dag tills jag åker till Grekland! Förresten gör ni det som jag brukar skriva i "dagens tips" t.ex. mot finnar? jag har gjort några av de sakerna och vet ni, det hjälper faktiskt, så gör det ni också! PUSS!


molly

sv; Hej! Är hemma från London nu och hann inte med att svara på kommentarer.

Allt bra såhär inpå ny vecka?:)

2012-04-16 | 16:42:17 | http://mollyboman.blogg.se/
Molly

sv; yes jag hade det jättebra. :)

skönt! det är bra med mig oxå! :D

2012-04-18 | 22:05:28 | http://mollyboman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]