trololol


Ignorera rubriken haha. Jag e vaken o klar o fixad o allt de där! Nu väntar jag på pappa som ska hämta mig och så ska vi åka på en kurs på piano, ska lära mig att spela det, om jag tycker det kommer bli kul så kommer jag nog börja på de. Det är alltid kul o kunna spela nån instrument :) och idag ska jag fan ha bättre uppdateringar, men har ju ingen internet utan får låna syrrans data. Mamma har åkt o hämta den nya bilen hon har köpt, jag tycker att bilen e fin men jag gillar nt färgen , den e typ mörk o samtidigt ljus blåa! Jag tyckte mer om den andra bilen för det var typ bers blåå färg, så fiin! men ja de blev den blåa :/ och mamma ska nog sälja den bilen vi har nu o lala men de nt min grej att fixa! Oherre har ni sett vädret idag, aso jag mår fan dåligt av de här, det ligger typ 1 meter snö och det är april, men jag har tydligen hört att det kan snöa enda till maj! oh neej så långt får det inte gå, jag vill ha sommar! OMG det är bara 2 dagar kvar på lovet och på tisdag ska vi till skolan,noooo! Och det börjar närma sig till resan till göteborg, gud va tiden går snabbt! okej innan jag stänger av datan har jag en fråga till er! Vill ni att jag ska göra en ny bloppis på bara jeans,leggins o kortbyxor? Kommentera det ni tycker/vill... sen så äre nån som vill göra något på söndag,har inget planerat. PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]