Tråkiga jag - Wihoooo :(

Jag vet absolut inte om vad jag ska blogga inte på Nicole's blogg , men
ni kan checka in min blogg : Klick bilden så kmr ni dit .

Idag så hände inte så mycket stannade hemma från skolan WIHOO !
Senare så taggar jag ut , och sen blir de sova över hos Weronika(bästavän)
Förresten så tror jag att Nicole får sin internet tillbaka imorgon .
Jag vet Nicole är så mycket bättre på att blogga än vad jag är , men hon bad mig om att jag
skulle gästblogga så länge hon inte får internet tillbaka .
Körde på med 65 situps och 2 minuters planka för nån timme sedan .
Nu så ska jag sitta 90 grader :/
Vill man ha dröm kropp så får man träna !

Snälla lämna inte Nicoles blogg , hon är en skit duktig bloggerska tycker inte ni det ?
Men jag bloggar väl senare så puss ! :*






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]