snabbt om idag

Det blev inga bilder från idag, vi hade glömt det helt! haha men vi hade det fett nice, vi tagga till T-centralen aso alla va där! kaose! men sen så åkte vi till liljeholmen o träffa några där sen följde de med tbx till plattan, eh vi gjorde inte så mycket, snackade bara mest o så men hade sjukt kul. Och delsy spruta perfym i sina ögon haha knasunge! Och jag kom hem vid 7. Har varit i t-centralen 3 gånger i rad hahaha men man har alltid nåt o göra där, men vi va också i globen, men fett trååkigt däär! aja orkar inte skriva mer för har inte heller mycket mer att skriva, jag ska kanske vara med Delsy imorn också annars så ska jag träffa älsklingen och om inte det så ska jag iaf träffas med nån! heheh och så har jag flipp just nu för min Wi-fi på mobilen funkar inte och då kan jag inte ta emot sns på whatsapp, oherre vad jobbigt, FML!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]