Självförtroende !

Heej heej , Aleksandra hära , jag vet absolut inte vad jag ska blogga om !
Så tänkte skriva lite om självförtroende !
Min självförtroende var dåligt !
Liksom en person kunde trycka ner mig hur snabbt som helst ,
en person kunde få mig att må dåligt och som skräp på mindre än 1 minut !
Folk tyckte jag var ful och tjock .
Tog åt mig för mycket vad som folk tyckte .
Nu börjar jag få tillbaka min själförtroende .
Ingen kan trycka ner mig eller få mig att känna som skit mera !
Jag återvann min självförtroende .
Nu har jag lärt mig att om nån kallar dig ful/tjock så är de bara för de avundsjuka
och genom att kalla nån annan så tror de att de fina !
OKEJ jag fattar men liksom en såndär fjortis
' Asso cha cha , du är ful , mina ögon gör ont , flytta på dig din jävla smuts '
Sånna folk har SJÄLVFÖRTROENDE som är BRA men de själva vet att deras liv ÄR INTE VÄRD NÅT
så de försöker trycka ner andra och må bättre .
Så snällla !!! Lyssna aldrig på folk när dom säger att du är ful eller nåt sånt!
Tryck på bilden föratt testa DITT självförtroende !





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]