Glad påsk :)

På morgonen så åkte vi till kyrkan för att välsigna ägg o kött o lite annat, det är en grej alla polaker gör på påsk. Där så träffa vi kusinerna och några bekanta. Sen så åkte vi till nån vi känner o jag va där med filip,david o domika och aa vi käka polsk påskmat e proppmätt! No more food for today! Vi hade det ganska roligt där! Men vi kunde inte stanna så länge va ba där 3h för nu e man hos pappa de skulle nog bli roligare om vi stanna där till slutet för de e typ då allt det roliga börjar HAHA Imorn ska vi igen t mamma och det blir ännu mer påskmat :O




Jag ska ta bort sminket snart för orkar inte ha smink på mig mer! Och då ska jag också passa på att byta om till pyjamas sen så blir det harry potter på tv, mer än det ska jag inte göra, men jag har så jävla mycket lust att blogga idag :) Men det är nog för att ni har börjat kommentera mycket,blir så glad och statestiken höjs och då får man ju lust att blogga, ni som bloggar själva vet hur det är! Men jag blir så jävla arg för det funkar nt att lägga upp bilder! Ska försöka fixa det, eller så e det bara nåt fel på laptopen eller på blogg.se , gud va jobbigt! PUSS SÅ LÄNGE!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]