oherre

cha cha! skoldagen har varit helt chill idag, jag har fixat mycket med fredags-bio som vi fixar åt låg o mellanstadiet för att tjäna in pengar till vår resa till göteborg! Men idag så tagga jag, viken o siver med mellanstadiet till en teater, de va från 5-9 år men vi skulle ju bara se den för att få ideer till våra pjäser hehe men den vi kolla på va faktiskt helt  okej, inte så tråkig heller :) O så har jag skrivit prov idag o jag hoppas de gick bra fast jag nt plugga ordentligt, höhö men de såg bra ut iaf :P Efter skolan så stannade jag en halvtimme på läxläsning för behöver lite hjälp i matte. Nyss så kom jag hem efter att ha gymmat nu i 3 timmar.. LOL haha men det är värt att göra det så att man får sin "dream body" till sommaren haha och idag på gymmet så fick jag beröm för att jag sprang så bra haha jag sprang i en halvtimme först sakta sen sprang jag 10 min på 15 alltså ganska snabbt sen går jag o gör några övningar till armarna och lårern o sen så kommer jag tbx o springer och snubben breve mig han ba du springer bra, jag ba aa? haha sen han ba vi såg dig springa förut , ska du springa igen? Jag ba aa haha sen han ba du e jätte duktig hihi o jag ba tack haha visste aldrig att jag skulle få höra det för att jag har världens sämsta kondis! Men den ska bli mycket bättre, promise :) aa men jag e fett trött, ska gå o duscha, jag tror inte att jag ska ut o springa idag med ewelina, orkar inte! så nu ska jag ta ett skönt bad o sen vila ut ordentligt! Imorn har vi halvdag så tror jag kommer hänga med några till stan efter skolan eller så träffar jag bara nån, aja puss på rumphaan nu!
hah bild från när vi åkte t teatern. Btw: det finns instagram nu på market, men den e lite cp,
bilderna sparas inte där var de ska, de finns ba på instagram helt cp haha så vet nt hur jag ska lägga ut bilderna? -.-Följ mig om ni vill, inte direkt att jag vill ha många följare men aa om ni vill gör det :) Nicole_Stachowska





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]