INNE och UTE!



Färger


Det är klart att det är färger på kläderna som är inne nu för att det är sommar, men det ska
vara ljusa färger och så e det snyggt med färg på jeansen, det har jag nt sett på länge som mode?

Instagram



Alla håller på med Instagram och nu finns det också på market eller playbutik, så nu e det nt
bara de med Iphone som har det mohaha! Själv så har jag instagram, så följ mig @nicole_stachowska




Fjortisar


Aso fy va fullt de här ser ut! att ha brunkräm o puder i ansiktet o sen e kroppen vit! HAHAHA att man vågade
gå ut så förut! usch va skämmigt! men som tur är det nt så många längre som sminkar och klär sig så längre!
Men attytiden e fortfarande kvar hos några, hahaha!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]