I'm back..


... på ett tag iaf. Som ni säkert redan vet så har jag ingen internet, men e hos pappa nu o då har jag internet. Men ni har haft Aleksandra som har uppehållt er lite, bra va? ja vet nt hur det ska bli under veckan sen för har ju ingen internet, så aleksandra ska kanske fortsätta att gästblogga,om hon orkar såklart! Men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt nu under helgen. Så jag ska börja med att berätta om dagen. De e fredag idag o de va helt chill idag i skolan. På morgonen gick jag ner till vårdcentralen och tog den dära livsmordscanser sprutan, ska ta den 2 gånger till, alltså jag kom till skolan vid 9 så jag slippa fysiken :) aa o så va det normala lektioner o så. På matten gick vi till klass 9 i grupper o de skulle berätta om länder som e fattiga o vi va nån grej från FN från olika länder också skulle vi typ intervjua de o sen välja de land vi ska ge pengar till, haha lite på skoj. Efter det så börja vi fixa bio i vårt klass rum, allt gick bra o så ,de kom fett många barn o vi kollade på myrmobbaren,haha fett tung film ju ;) Efter filmen så chilla jag , michelle, fiona, viken, siver o daniel o lyssna på hög musik! O sen efter ett tag så startade jag ett kuddkrig! HAHAH ni annar nt hur roligt vi hade, alla blev nedslagna o javet nt vad, klassrumet va helt kaos efter oss och bio:n , popcorn va överallt o bänkarna huller om buller o stolarna också o ja ni fattar sen va den massa med kuddar där, men fröken sa att vi nt behövde städa men vi måste städa allt på måndag morgon HAHA o när städerskan kom in i rummet så svimma hon nästan mohahaha! Rolig dag aso! Men nu ska jag tvätta bort sminket o kolla på film o sen får vi se när jag somnar. PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]