hemma o proppmätt!

Nä, nu räcker det med all påskmat, orkar nt mer!  Fast imorn ska vi ändå till några gäster och äta ännu mer! + att det e smingus dingos (stavning) imorn alltså typ vattenkrigs dagen i polen så det ska bli skoj! Och jag har glömt vilka tider som är öppna i gymet så ja jag skiterii att träna hela veckan , haha inte alls bra efter så mycket mat :/ Nu så ska jag kolla på en rolig film på kanal 4! Oherre jag skulle skriva något men jag kommer inte ihåg vad hehe PUSS!


förresten var det här dagens outfit :)


mw

Roligt med gäster och påskmat men man blir mätt av det ;D Jag ska åka till London nu ! :)

2012-04-09 | 07:21:39 | http://michellewaag.blogg.se/
Isabellasphotographing

hoppas du haft en bra helg!

ska du göra något kul i veckan? :)

2012-04-09 | 10:58:20 | http://isabellasphotographing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]