Heej Heej !

Aleksandra hära !
Som ni vet så har Nicole ingen internet just nu och jag beklagar det ! VA SYND !
Så Sålänge ska jag gästblogga !
Jag känner inte Nicole så bra , vi har aldrig träffats och så :/
Idag är det torsdag så det betyder att imorgon är det FREDAG !
Hihihi , men aja jag vet inte vad jag ska skriva mera så !
Jag heter Aleksandra och är 13 år gammal helt polsk , bor i Stockholm i en liten förort vid Norsborg ! Känner inte Nicole så bra vi har ALDRIG träffats men vi måste göra det snart !
Känner faktisk henne tack vare hennes pojkvän från december liksom hennes ex !
Men checka gärna in min blogg : http://baraaleks.blogg.se

Och lämna inte Nicoles blogg , för hon kommer tillbaka så snabbt hennes internet har bestämt sig att avsluta sin semester :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]