flygande bebis!


Nu e jag hemma o ska äta snart men jag ska ta o blogga lite först :) Jo idag som sagt så va jag med ewelina i plattan, så jävla kallt de va o de fkng regnat o så kallt! men aa vi va där en stund. Sen så tagga jag till Klaudia vi va hemma hos henne en stund och vi snacka om några saker o så. Sen så tagga vi till Farsta Centrum o vi köpte lite där men Klaudia va efter en tjocktröja och de fanns ingen där så vi åkte till plattan o vi gick på drottningsgatan och efter att vi har gått in i tusen affärer så hitta vi till slut en tjocktröja,yey! HAHA och utanför en H&M affär så va de en gumma som satt o spela på världens minsta gitarr och blunda och vricka på huvudet hela tiden, utan stopp! och hon spela nt på gitarr utan det lät bara dong...dong...dong... haha vi dog av garv , det såg så roligt ut! och efter att vi gick ut från affären så fortsatte hon,herregud , det är att inte ha ett liv, men samtidigt så tyckte jag synd om henne men, men. Ah sen så gick vi mot blåa gallerian och ja galna Klaudia istället för att gå ner vanligt på trappan så åkte hon ner på där var vagnarna åker på och hon flög ner o skrek "Niiiiicccoooollleee hhhhjjjäääääällppp jaaaagg koooommmer döööö" och så på slutet så flög hon fram och man hörde bara splash! oherre jag visste vad jag skulle göra , jag o hon kunde bara inte hålla oss för skratt! alla stirra på henne o garva! Hon såg ut som en flygande bebis! HAHAHAHA jag orkar inte mer, ni borde bara se det där vi satt o garva i tusen år! Och hon fick sår på magen, oj oj! Men aa hon ville inte att jag skulle skriva det på bloggen men haha jag gör det ändå! Jepp men nu så ska jag ta o käka något o kolla upp vad jag ska göra imorn, see yaah! PUSS!

Dagens putte lilla inköp:






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]