finn 3 fel

Den som hittar felen får en stor länk + påskägg! Och jag säger det är inte alls lätt att hitta felet!


Svaret kommer inom några dagar efter att det har komit några gisningar.
Lycka till! :)


vincent (vet inte hur jag kom hit

det första jag hittade var att du smootha litte ena läppen(en litten prick försvan)

det andra var ditt ena ögonbryn hade du gjort kortare

det tredje var staketet du gjorde den litte konstigare



vill inte ha ett skit...

2012-04-09 | 11:38:00 |
Cammy

Lilla pricken under din underläpp! ;)

2012-04-09 | 13:18:09 | http://cammyocampoo.blogg.se/
Cammy

Aha oj d var 3! :/

2012-04-09 | 13:21:55 | http://cammyocampoo.blogg.se/
sebbe ulysses

nr 1: en prick under din läpp.

nr 2: staketét bakom dig.

nr 3: håret uppe vid ditt vänstra öga är det lite böjt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]