bad uppdate today

sorry för att jag inte har bloggat under hela dagen men jag har inte haft tid att blogga o så. Men idag så va jag med min älskling delsy och vi tagga först till plattan o gick runt lite o så sen så tagga vi till skärholmen för vi hade inget o göra i plattan hehehe och aa vi gick till åhlens o bomba med perfym haha delsy köpte en aluminium ballong typ o hon prata skit roligt haha fett söt! oherregud de va en skit ful kille som kriga för mitt nummer o herre!usch! men aa sen så träffa vi snorungarna som vi hade träffat igår också haha fett söta men aa lite irriterande. Och yes jag köpte den där L.A hoddytröjan, yey! aja mer uppdateringar kommer imorn. PUSS!


HAHA söta delsy som inte vill bli fotad!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]