Äkta vänner ser de osynliga tårarna medan de falska tror på de falska leendet ..

de va chill i skolan idag! spanska provet gick bra, hon rättade det på plats och då hade jag rätt på alla sidor förutom sista o de 7 sidor, o jag menar att jag hade alla rätt! men sista sidan fucka allt! de va några meningar jag fick fel på o då hon ba du får göra omprov på bara de här o hon gav big ett D! åh bitch! Jag skulle få ett C på provet annars! och hon sa bara t mig o siver att göra om den sista sidan men nt de andra, hon hatar mig verkligen! men jag bryr mig fan nt för jag hatar henne mer! aja imorn så ska jag, viken, sara o siver tagga tsm med hela mellanstadiet till nåt studiebesök för att kunna få insperation till pjäserna, vi kommer bara missa några lektioner, (yes) sen till lunch så kommer vi tbx... har geografiprov till imorn :( aja nu så ska jag ba chill o plugga lite har fan skit ont i magen, *prut prut* haha driver men aa PUSS!


HANDLAR

SHOPPA BILLIGT? En ny nätbutik med kläder har öppnats. Det är billiga kläder i olika kategorier,



det finns allt från korsetter till festkläder. ALLT SÄLJS FÖR EN BILLIG SLANT! Det finns för alla

slags typer och alla slags liv.



SHOPPA NYTT OCH BILLIGT

www.handlar.blogg.se

2012-04-03 | 21:56:50 | http://handlar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]