VAKEN

Jag vakna nyss! Så nu gör jag ett litet inlägg... Ja! Snart ska jag börja fixa mig, tvätta håret, sminka mig o se vad jag ska ha på mig idag, det blir nog jeans o en armlös tröja typ ;P Vid klockan 13.00 ska Klaudia typ koma o familjen o de nära o kära kommer 16.00 ;D hehe så jag har ändå så mkt tid på att fixa mig! Jag ska oxå locka håret idag! HAHA ge mej ett lycka till för jag vet nt riktigt hur man gör med den nya tången,hehe Men det kommer säker att gå bra! Aa, sen tror jag att jag måste hjälpa mamma med all mat o grejer o sen ut med hunden o såna där vanliga sysslor ;S Jobbigt! Jag ska varna er att det kanske nt blir så mkt uppdateringar idag, men ni klarara er , hihi Det e så jävligt svårt att välja vad man ska ha på sig! Ouff! Och det är ju jag som e huvudpersonen idag så eh jag måste se lite mer spc ut idag! Men nja vi får se! hehe . Nu e har jag nt mkt att säga PUSS PÅ ER!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]