TORSDAG

Skolan va kaose idag! Orkar nt skriva mkt HEHE! Det va ngt spc vi gjorde, så jag venne vad jag ska skriva, men dagen gick fort o jag hade kuul! Jag har precis blivit klar med kemi läxan o nu så lyssnar jag på musik som vanligt ;D HAHA jag e helt knaas idag, jag tror hela tiden att det är fredag så jag tror att det e lördag imorn hela tiden, haha asso vrf tror jag det? är det för att jag lägntar t lördagen? Är det för att jag nt orkar med skolan? Längtar till att få vara med kompisar? Jag tror jag längtar så mkt t lördagen! För det ska hända så mkt! Wiie! HAHA allt på samma dag!
Det här är mitt schema på lördag:
♥ Städgad i skolan + Grillfest!
♥ Fest på dansskolan (16.00- 19.00) jag o Klaudia ska gå!
♥ Fest hemma hos Klaudia med många fler!
Jag undrar hur jag ska hinna med allt? Jag ser mest fram emot "fest på dansskolan" o " fest hos Klaudia"!
Det där ska bli en rolig dag, föör fäääään! Det ska bli Tuuungt! ♥
Aa, men då vet ni vad jag ska göra på lördag ;P Men nu kommer det lite bilder på när vi åkte hem idag,heh!
Jag o Michelle

PUSS!




Anonym

AHAHAHAHHAHAHA "fets hos klaudia , klaaudia klaudia , det är fest nu hos klaudia klaudia klaudia jag vi ska ha kul nu hos klaudia klaudia klaudia efst hos klaudia fest hos klaudia nuuu KLAUDIA KOM IGEN NU "



lila gumman du har nte lärt dej än att dt e fest hos klaudias mormor och mamma :P <3

2011-09-29 | 23:28:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]