STANNAR HEMMA IDAG

(en bild från kos)

E så sjuk idag så att jag stannar hemma , jag nyser,jag hostar, hela min kropp gör ont,tappar rösten då o då!
Jag e heelt sluuut! Så det e drf jag stannar hemma, grejen e den jag har inget att göra -.- o min spanska bok är i
skolan o vi ska plugga t på måndag...men hur fän ska jag öva på det?? Knas men det e repetition på alla glosor o vad alla i familjen heter men jag kan nt familje träd grejen ouff knas asso! men jag måste klara mig på nåt sätt :/
Det e ganska många som nt ska t skolan idag så ska kanske fråga om nån pallar koma över? har skit tråkigt o orkar nt göra nånting jag har oxå träningsvärk! allt på samma gång...gud vilken otursunge jag e-.- jaja vem e nt sjuk nångång? fuck this! Lak har inget att skriva, aja ses sen dåe med kanske nåt bättre inlägg PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]