RANDOM

Oh fy! Orkar inte mer! Har tråkigt så gjorde nån bild på the lolcam -.- haha inget liv jag har HAHAH Sitter bara o chattar med några så vrf inte ta tid på sig o blogga? E det nån som har en bra låt jag kan lyssna på? För jag har lyssnat för mkt på alla mina låtar som jag har på mobilen o har tröttnat på de, o jag försöker hitta nån fräsh låt att ladda ner,men jag suger verkligen på det häär! Så HJÄLP taack! Vet ni en grej? Jag tror att en kille på dansen e käär i mig! HIHI...Gaash det där lät faktsikt barnsligt men samtidigt bra,hehe men det e faktsikt sant, han kollar på mig hela tiden o står så nära som möjligt! HAHA gulligt! XD Längtar så jävligt mkt till Tisdag o Onsdag. Tisdag= Fyller år! Onsdag= Karate börjar & jag kommer få mitt bankkort ,heheh va stolt jag e asso...Jag tror att den här veckan kommer vara den bästa på länge, eller vi får se. Jag har haft så dåliga uppdateringar på sistonde, förlåt,men nu som ni ser så e de bättre, eller? Aja men nu e jag tom på ord så BYEE!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]