PIERCING

Jag hade glömt mina nyckalr hemma idag , så jag gick t ewelina o va hos henne. Halv åtta tagga jag t träningen,karate. O nu så e jag hemma o trött! Skoldagen va helt Ok idag, men nt av de bästa. Det kom en författare t oss idag, han hette typ Magnus Lunggren, a tror det var så! A och han pratade om sig,vi ställde några frågor o vi gjorde en liten uppgift med honom oxå, o.s.v. Anledningen att han kom är att vi ska få insperation av honom, för vi kommer få skriva pjäser o manus till lågstadiet o sen ska de spela upp de! HAHA det e sjuk jobbigt o svårt, men det ska bli kul att få se små barnen spela upp det jag har skrivit ;P Idag var jag hos tandläkaren, var där ganska tidigt (07.40) o det tog kanske bara 20 min, så jag åkte t skolan efter det, men asso de sprutade den dära banan skiten i min mun så jag fick nt äta under en timme, så jag åt inget på den lilla rasten,ouff! O sen så hade vi äcklig lasange i skolan jag åt nästan ingenting så jag var jätte hungrig hela dagen! Efter skolan tagga jag t Enskede Ip o träffade Klaudia,jakke,awate,oskar o alex, vi gjorde nt så spc mkt däär! Men ändå så var det kuul! O Klaudia ska åka till Polen imorgon, saknar dej redan bebis!! Men hon kommer tbx på måndag , hon sa t mig att om nt hennes flyplan kommer försent så kommer hon på dans, hoppas verkligen att hon kommer , för jag vill nt åka själv! -.- Idag så hade jag o Klaudia gjort tungpercing, det e sjukt kul att leka med den! O det passar perfect! HAHA men min mamma blev nt så glad efter den saken! Jag tror jag ska ta bort den om ett tag, vi får se! Nu så har jag gjort min matte läxa t imorn, oh nej vi har matte prov t på Fredag! Jag e duschad o klar för sömn nu, ska bara äta nåt snabbt, e faktiskt hungrig, om ni undrar?! Aa, nu har jag nt så mkt mer att säga. PUSS!


Här kommer en bild på min percing ;P Lite mobbad bild tycker jag men köör bara!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]