NYTT I GARDEROBEN

Efter skolan tagga jag med michelle till globen jag skulle bara köpa en grej men det blev lite extra saker, det blir det alltid! hehe men här kommer det jag köpte idag iaf:
Stickat 99:- , H&M
BH 99:- H&M
Fredagar suger! Vi slutar 15.15 o vi har alla dålia ämnen på fredagar, o så har vi ganska ofta den läraren jag hatar! Det e bara 2 ämnen jag gillar på fredagar, o resten e bajs! Aja men nu har jag klarat av den här dagen.
Imorn blir det mkt att göra, jag måste vakna typ 8 för att 9 börjar städningen i skolan, sen så stannar jag bara o tar en korv eller nåt stannar nt så länge för sen så åker jag hem o fixar mig o så ska jag möta Klaudia på nåt sätt? o så åker vi t dans "festen" , fast vi vet nt var det ligger?! Knaaaas! Uff! ska leta efter vägen dit på datan snart, så att vi ungefär vet var det ligger ;O Sen så ska det vara FEST HOS KLAUDIA! DE E FEST HOS KLAUDIA, NU,NU,NU, DE E FEST HOS KLAUDIA, KLAUDIA, KLAUDIA! Saknar redan! Vi kmr ha det bäääst!
PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]