NU ÄR BANKKORTET MITT!

Då va jag hemma efter skolan o dansen! Skolan va tråkig men på rasterna hade ja sjukt kuul!
Jag orkar nt skriva så mkt om skoldagen, de va ju ändå inget spc! A, o dansen va nt heller nåt
spc , vi fortsatte att dansa t Justin Timberlake -"nånting", så nu kan jag hela dansen, typ hela!
Jag har ätit spaggethi nuuu, e propp mätt faktiskt! Nu chillar jag med lite coca cola & musik!
Idag fick jag mitt bankkort! Nu känner jag mix vuxen! HAHA fast nää! ♥
Nu så ska jag ladda ner lite musik t min mobil, a men det blir bättre med inlägg senare!



PUSS!


sandra

Hej, jag har en ny kategori i min blogg "Believe in yourself" heter den. & där skriver jag om att alla måste inte vara parfekta för att bli omtyckta! Och hjälper tjejer & killar att få bättre självförtroende. Nu undrar jag, Har du vart mobbad? eller något likande. Varför? Och vill du skriva ett inlägg om det,& hur du har byggt upp ditt självförtroende?

Du får vara anonym & du får länkning i min blogg om du inte vill vara anonym. du kan även skicka med bilder till inlägget i min blogg.

Eller så kanske du bara vill skriva ett stöttande inlägg till dom andra som har de svårt?

Maila mig på [email protected] isf :) PUSS!

2011-09-29 | 22:55:36 | http://saandriiiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]