NOT HOME

Sitter i bussen nu o mobilbloggar. Jag åker t mamma's jobb för har ingee att göra...oh e skit hungrig o jag åt aldrig nån frukost t skolan,annars skulle jag inte hinna t bussen-.- efter padlingen åkte jag hem o va ute med hunden o nu som sagt är jag i bussen. Jag var tvungen att byta om för var helt genom blöt! Man kan säga vi hade vattenkrig på kajakarna men en kille överdrev o blöte ner mig helt,eller min halva gött var helt blöt men inte den andra HAHA o sen resten var jag oxå blöt på! O jag hade inga kläder att byta om så jag gick hem helt blöt alla i stan stirrade på min halvblöta gött! HAHA jag kommer lägga upp några bilder sen,men tyvärr inga bilder på när vi padlar för jag ville inte riskera att tappa min mobil eller om jag själv ramlar...så det blir inga bilder på det,Sorry! PUSS O HEJ DÅ!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]