MASK

NO MAKE UP!
(FUUUUL BILD)
Så nu e jag klar med masken, det tar bara 10 min typ, först lägger man på den på huden sen har man den på huden i 5 min. Och ni ska veta en grej den jag hade just idag den heter "Warm Mask" o det stecker värkligen i ansiktet, haha asso jag skrek nästan för det gjorde så ont ;P Fast man brukar ju säga: "Om man vill vara fin får man pina" . Just den masken jag har var färgen rosa ;D man ska göra den 1-2 gånger per vecka så jag ska göra den oxå på måndag för det e mkt kvar i paketet, o sen så har jag ju en till, men det e ingen "warm mask" den är en " peel-off mask" HAHA vilka nanmn asso men,men o alla har olika färgen typ . Aa,men sen efter 5 min ska man bara skölja av det med vatten, så enkelt är det! Jaja, de flesta tjejer vet hur det går till,så PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]