MÅR DU BRA?

Aa, jag mår bra,haha men nää igga rubriken! Så bloggar lite sent idag, men orkade nt göra det när jag kom hem-.- så ah skoldagen va helt normal, skiit äcklig mat! men det kommer ganska ofta fram ju! Vi slutade 15.05 idag, de va ganska chill idag så finns nt mkt att säga?! Så nu har jag varit hemma ett tag så har hunnit damsuga(jobbigt) o kollat på tv o lite annat... ska snart äta nån middag! Har nt ätit nåt skit på hela dagen :/ så det e dags för mig. Som ni vet så var jag sjuk typ för två veckor sedan, o så har jag varit helt frisk i ett bra tag, o nu så börjar jag bli förkyld igen! Va e det häe för skit? Så jag tror jag ska stanna hemma imorn, men det e nt helt hundra, för jag vill ju nt missa nåt viktigt i skolan + så har jag redovisning imorn, men usch kan skita i en redovisning va? Det e ju nt så allvarligt,haha men nu har jag skrivit tillräckligt tycker jag, ska äta nuu! PUSS O KRAM!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]