MANGO

HAHA mobbad rubrik men äter mango nu o hade ingen rubrik att skriva så det blev mango ;P
Oh?Eh? Jag venne vad jag ska blogga om heller hehe, eh jag kom hem för nt så länge sen så gör nt heller så spc mkt ska kanske se filmen som jag fick låna av Trudy eller så kollar jag på den imorn för min lill syrra kmr hem snart o då pallar jag nt kolla på film när hon hemma, ni som har småsyskon förstår!! O ni som nt har det ouff ni borde va stolta!! Ouff imorn e det Onsdag en lång dag i skolan asso! oh orkar inte!! E glad att vi nt har plugg eller nåt t imorn iaf... Oh när kommer ewelina fixa min design? Orkar nt med den!! Nu e jag helt seriös o venne vad jag ska skriva så vi ses sen PUSS!


ropen

du e katt en speciel en<333

2011-09-10 | 19:57:36 |
rahim <3

kattig bild

2011-09-10 | 20:04:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]