KUUUL

Jag o Klaudia hade sjukt kuul idag! Vi träffade vincent, musse o haidar! HAHA jag o musse brotades typ på bänken medans haidar o Klaudia gjorde lite bizznez! HAAHAHHAHAAH o vincent var en inbjudare! haha nä så var det inte hela tiden hehe vi gjorde oxå lite annat, vi körde sanning eller konka, hmm nån som man inte gjort på länge! Det hände nt så spc mkt men,men! hehe vi hade det sjukt kul! Det e nåt man ska göra om! Vi kunde tyvärr inte göra några bilder för att jag hade ingen mobil o klaudia glömde sin kamera o hennes låne mobil har sämsta kameran, men vi har en bild som hon gjorde med den dära mobilen , vi ska se om det går att ladda ner den t datan o redigera den o så... vi får hoppas på det bästa, wiie! ;D jaja nu så snackar Klaudia med Haidar i lur, o jag chattar med musse. Snart ska vi hitta på nåt annat roligt att göra, vi får se vad vi knasbollar hittar på! PUSS PÅ ER MINA SÖTA!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]