HIHIH

Nu e jag hemma efter en tråkig dag i skolan , fast att dagen gick ganska snabbt ändå! Men jag missade vår sista lektion som var engelska , för mamma hämtade mig o vi skulle tagga t banken o fixa mitt bankkort! Jippi!
Så aa, nu har jag fixat allt, nu väntar jag bara tills den kommer, kortet kommer om 3 dagar o sen kommer det några papper, men olika grejer o det e då jag kommer kunna änvända det! hehe fett stolt juh! ;D Jag undrar vad jag har missat på engelskan? ;O Imorn ska vi ha matte prov, oh nej! Idag var det faktiskt ganska bra väder, men nt på morgonen då det va regn -.- Men nu e det härligt! Just nu gör jag inget mer än att blogga,chatta o ha sjukt tråååkiiiigt!!! Eller nu fick jag en ide vad jag ska skriva HAHAHA hade glömt bort det ;P men det blir ingen vanlig dag imorn i skolan , det blir bara vanliga lektioner fram t Lunch o de då vi gör vårt matte prov ;S a men efter Lunch så åker vi på nåt studiebesök i Medborgaplatsen, till några forskare typ,hehe undrar vad vi kommer få göra där?? O förresten visst va den här bilden ganska sööt? (bilden i det här inlägget)  Här kommer dagnes citat:
Alla ni säger ''vad ser du i honom? jag ser ingenting'' 
då svarar jag ''har du sett honom med mina ögon?''


Jaa, nu har jag nt så mkt mer att säga. PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]