HAR INTERNET!

(samma bild som för men e redigerad på ett annat sätt, har inga bilder o visste nt vilken av de va snyggast?)


OMG! mamma har nt stängt av internet idag,wiie heheh så det blir nog ganska bra uppdateringar idag,vi får se...
Oh! Hur fän ska jag börja berätta om min dag?? eh som ni redan vet så e jag sjuk o så, men jag går ändå till skolan så aa så idag var jag helt hyper asso,galen o.s.v o då o då var jag yr i huvudet o visste nt var jag var o så haha jag svär alla garva fän, man kunde tro att jag hade drukit mig full igår natt o e fortfarande full HAHAH knas jag e! jag svär jag pallar nt berätta om idag i skolan vi gjorde nt så spc mkt, men vi hade träslöjd idag o vi har skönaste vikarien hehe ist för att jag skulle såga så sågade han åt mig men en spc maskin haha nice annars skulle jag nt varit klar med plattan idag ;P hihi hoppas inte vår gammla träslöjds lärare kommer tbx ;P men asso på riktigt jobbar han inte längre,han har slutat men vår skola hittade ingen lärare t slöjden så han får jobba extra -.-
o vikarien e ingen lärare i slöjd men jag tycker han e sköön, så jag nöjer mig med det! sen så a hade vi inget spc mkt i skolan som jag tyckte va speciellt att berätta....imorn e oxå en sen dag fast det e en fredag :/ vi slutar 15.15 fuck mitt schema! hatar mina fredagar i skolan vi har så tråkiga lektioner då -.-  jaja jag tycker själv att jag snackar för mkt om skolan o saker men har faktiskt inget annat att skriva om?? På lördag ska älsklingen koma hem t mig,hihi vi vet nt vad vi ska göra men men vi hittar på nåt kanske vi mysar framför tv:n o så, mysigt det ska bli :D längtar redan! Oh yeeah jag e så yr i huvudet ,men har ingen feber men e jätte varm i kroppen så jag tror att jag ska gå o sova en liten stund så kanske det blir lite bättre, men ey ska äta först! PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]