GODMORGON ♥

(ful-.-)

Jag vaknade för en halvtimme sen för att mamma ringde mig 1000 ggr, så jag vakna o va tvungen att svara så att hon sluta ringa fler gånger, haha men nu så har sovit klart , o jag mår faktiskt mkt bättre nu, men sjuk e jag fortfarande bara inte lika yr o.s.v , jag e helt enkelt utvilad nu, men jag har värsta ögonpåsar under ögonen! Uff! Det e så fult! Vet nån hur man tar bort sånt? O nu e frågan oxå hur har ni sovit?
Imorn så kommer Klaudia att sova över hos mig! Kuul för fään! O imorn e det oxå fest med familjen, jag har ju fyllt år, så a familjen ska koma o så, så det blir en liten fest, tårta, dansa, äta haha o.s.v Men jag vet nt vad jag ska ha på mig imorn?! Ska jag ha leggins o linne? Kläning? ;S Kjol? Jeans o snygg tröja? OMG hjälp mig!? Jag bara hatar när såna stunder kommer o man inte vet vad man ska ha på sig, det e jobbig känsla ska jag säga! Men nu så har jag sagt mkt för idag, ska äta frukost o så ska jag se vad jag ska göra,kolla på TV eller nåt,hehe det blir lite myspys med mig själv ;D O jag ska vara i pyjamas hela dagen!! Mohahah PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]