FRIENDS

Skolan va skiit tråkig idag , vi bleb bussted för att vi gick ner t consum, o det får vi nt! Ouff knaas!
Efter skolan kom michelle hem t mig , vi gjorde ett engelskt projekt i engelskan , vi e så duktiga att vi skrev 2 A4 papper ;P Sen gjorde vi TDS i Biologin, TDS är förkortning för "testa dig själv" o det e typ bara några frågor, efter det så gick vi ut o träffa Medina o luffa runt lite i rågsved, vi träffa oxå Sara en stund, de va nt så mkt mer jag har gjort idag? Nu e jag hemma o sitter framför datan o lyssnar på musik, ska snart gå o duscha, sova, jag e jätte trött, jag orkar nt med nåt längre! E helt sluuut! PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]