FKNG PISS VÄDER!!

Jag vakna för inte så länge sen o så har jag sett att det har regnat o det e mörkt o äckligt ute... asso ussh man mår ju bara dåligt av det här vädret!... Ja nu sitter jag framför datan o chattar med några från klassen i samma chatt! HAHA knaaas! Det e största kalabaliken HAHAHAH o sen har jag o vincent hittat på ett eget språk = ti to tö tö tä tå tolulul , ja det e vårt språk o.s.v hahaha omg vi har inget liv juh! hahahha jag håller på att dööö av garv...när man e så knas rolig haha då kan man fän dö  av garv av vad som helst. Lak, jag får ont i huvudet nu hahah för venne vad vi snackar om eller vad jag skriver just nuuuu! oh hahah ska nt skriva mer för tänk om jag kommer skriva något ni inte borde fått veta HAHAH jag vet , jag vet, jag e verkligen knass idag!!! PUSS!


Anonym

hehehe <3

2011-09-02 | 20:49:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]