E HEMMA

E tbx från dansen nu...min dag va ingee spc dag idag, de va bara en vanlig skola dag o sen dans efter med Klaudia. Ussch! I skolan hade vi skiit äcklig köttfärssås, de va typ bara vatten o olja o sen lite kött o mackaronenra hade skit mkt olja på sig, de rann från mackaronerna t.o.m...Ussch! Vill nt äns tänka på det...så jag blev inte så spc mätt idag i skolan -.- Idag på dansen så fortsatte vi med "Party Rock" , så nu kan vi det helt! Jippi! Och på onsdag så börar jag äntligen karate!! eller egentligen började jag idag men jag kan ju nt ha karate o dans på samma gång, eller jag skulle faktsikt hinna med båda men e nt säker på att jag orkar ;P Imorn e det tisdag o det e faktiskt en speciell dag för mig! Vet ni vad det är?? Jo, jag fyller faktsikt år! HAHA ouff venne vrf jag e så glad, men nu är den dagen äntligen häär! Har faktiskt längtat till den här dagen, det har tagit så lång tid tycker jag ;O Ni får faktsikt gratta mig imorn, men det tror jag att ni redan skulle , hehe . Aa, men nu sitter jag hemma o tar det lungt, lyssnar på musik, facebook,leker med lilla chanel, har saknat henne skiit mkt! PUSS O HAI DO!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]