DE VA DANS IDAG

E hemma nu efter en lång dag i skolan o på dansen....jag orkar nt berätta om min skoldag,inget spc i skolan idag , förutom att vi fick nya scheman idag men det var nt så stor ändring! O sen att jag fick en hård boll i huvudet idag!!! HAHA asso aj det gjorde ont!! Fuck Nico!! HAHA men men sen så väntade jag på Klaudia en stund o så tagga vi t dansen, hennes mamma földe med oss för att visa oss vägen för vi skulle aldrig hitta annars ;P Det e skit komplicerat att åka dit o vägen hem oxå!! Ouff krångel i krångel! Jaja sen va vi framme i dansen så vi checkade in oss o betalde o.s.v sen så tagga vi t 7 eleven o köpte nån macka o så...träningen började 16.30 vi dansade t LMFO- Part Rock, tuuungt asso!! hehe så vi har lärt oss att shaffla! Det var svårt på början men nu kan jag det häär! Träningen pågår i en timme så vi slutade asso 17.30 hehe o när vi skulle hem så såg jag o Klaudia stöörsta böögen ever! HAHHA VI DOOG AV GARV!! Han snackade som en tjej, han snackade med sig själv o så vifftade han med handen typ o gjorde miner haha o så vifta han på gööten skit mkt! HAH ni borde bara se honom!
Det var typ allt för idag, jag har haft så dåliga uppdateringar igår för att jag hade inget internet,sorry ;( tydligen så blir det lite bättre uppdateringar idag eller imorn, för jag e skiit trööt nu o har skit ont io fötterna, så aa PUSS!

Låten vi dansade t idag o vi dansade precis som på videon!!
De flesta har hört den här låten men det e för de som nt fattade vilken låt jag menade så häär har ni....
Här kommer en bild på mina tränare, vi tränar mest med Isse som e på höger sida av bilden. Han har oxå varit med i Talang 2011 o han kom faktiskt med i final,hehe han e skiit sköön asso! O e super på att dansa juh!
BYEE!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]