CYKLAT, ANKOR M.M

Idag har jag varit o cyklat med min pappa o lill syster o sen så var vi och matade ankorna nånstans i årsta, Haha de va kaose sen kom en pitbull en valp , HAHA o den hoppade in i vattnet! O simmade efter ankorna, det såg sjukt roligt ut! O va gullig hunden va ;P I närheten fanns en rudbymatch så vi kollade på den liten,men den va tråkig så vi tagga hem o beställde pizza, jag va klar med pizzan för inte så länge sen, jag e propp mätt nu! Orkar knappt gå! Och ankorna sa, kvack,kvak hela tiden! Vi bomba med att ge de bröd haha så de e säker propp mäta nu, haha nu älskar ankorna oss! ;D Här kommer lite bilder på ankorna...




Snart ska vi åka t Hödalen o hyra nån bra film,sen ska vi göra chips med dipp o ha lite mys,pys.
Eller jag kommer ha en egen mys,pys för pappa o lill syrran ska åka t några "kära o nära", men jag tycker det e tråkigt så jag har tänkt att sitta hemma , mycket bättre! PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]