WIIEHOO!


Ouff vi hade det skiit kul på the voice festen , man fick göra först ett foto innan man kom in, sen de kommer typ koma på hemsidan eller nåt, jag undrar hur jag såg ut på den bilden?! Vi börja känna varandra med några tjejer från dansen , Issa o Jennifer, jätte sööta två tjejer! Allt där va grattis redbull, godis,chips,festis o.s.v O det bästa av allt var Goodie bag! Oh det var en påse som inehöll saker som kostade över 2000 kr ! Jag säger senare vad den inehöll! + några bilder kommer sen... O de här festerna e bara för de som går på the voice street dance school, ingen anna dans skola har såna fester, mohahaha .. men ni kan oxå uppleva den här känslan om ni änmäller er på www.thevoicestreetdance.se ! Ni vill bara nt missa det! Men nu ska vi taggish! PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]