SNABB UPDATE!

Chanel (min lilla älskling)
Skolan va okej, blablabla.... Efter skolan så tagga jag t ip o träffa Klaudia, Rony, Awate, Peter, Christian, Viken, Claudio o många fler , vi hade lite kul där sen så tagga vi t Globen , käka en snabbis i donken, asso vi gjorde kaose i hela globen för fan HAH men vi hade de fett nice juh! Nu e jag hemma o packar mej t pappa, ska vara hos honom under helgen, o där kmr jag ha internet när jag vill så det kommer vara bättre inlägg som förr ni vet?!
Snart hämtar pappa mej o syrran o så ska jag tagga på träning. Imorn ska jag träffa Kevin, William o Alvin o några till och sen så ska vi tagga t de dära Haninge Centrum och så ska vi dansa o såå! Klaudia ska typ inte följa med ohh fett jobbigt! Ska ladda ner lite låtar nu.... PUSS!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]