SLIIITEN!

Jag orkar ingenting! Vad e det som händer med mig på sistonden? Jag e så trött o orkar inte nånting , mina ögon e röda, de orkar inte hålla sig öppna o e typ lite små förkyld helat iden! Det här ser inte bra ut! :/ O så hade jag träning idag, jag e helt sluut! O sliten? Oh, ja det kan ni räkna med! Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv just nu... Jag vet verkligen inte om jag orkar med skolan imorn. Idag så somnade jag i typ 40 min! asso jag brukar oftas bara blunda och e helt borta , men idag så sov jag helt! Vi kolla typ på nån skit tråkig film , så jag palla nt slösa min tid på det så jag somnade helt enkelt! Alla fråga mig i skolan vrf jag har så röda ögon? men vad ska jag svara när jag inte själv vet svaret på frågan? Det kan helt enkelt vara av den här tröttheten! -.- på fredag ska det bli kul, ni vet redan vad jag ska göra då, jag har typ skrivit det i nåt inlägg innan ;D oj,oj nu har jag absolut ingen aning vad jag ska skriva.... PUSS SÅ LÄNGE! NATTI,NATTI!


gammal bild på mig, när jag var i kos för 2 år sen...







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]