RUBRIKER SUUUUUGER!

Okej, nu är jag hemma efter skolan o dansen.... asso skolan va helt normal idag, förut att jag blev helt flum den sista lektionen då jag börja typ sjunga och sudda på min hand och blev fett röd och det blev ett sår och det sviiider som faaaan! asso det svider fortfaramde oxå, haha asso jag e dum! Det kallas för typ ett rök test eller nåt sånt, men skiit i det! Det var bäästa idag på dansen! Först vi dansa lite den dära cowboy dansen o sen kom det bäästa vi dansade till JUSTIN BIEBER!! Ouff jag dog när jag bara fick höra låten!! Love it! Vi dansade t Justin Bieber- Somebody to love.
Om ni kollar på videon så va det precis de vi dansar, vi ska fortsätta att dansa den nästa gång oxå, för vi dansade inte klart hela ;P Imorn så har vi Oriteringsdag , vi ska åka t Farsta Näset och sen så ska vi typ springa direkt när vi kmr dit sen efter vi har hittat alla de dära grejerna så äter vi vår matsäck sen får vi tagga hem , bästa! Det kmr typ bara ta 45 min , heheh så vi kommer bara ha skola i 45 min imorn.E faktiskt skit trött, så ska gå o chilla framför TV nu och se om det finns nåt och äta PUSS PÅ ER MINA SÖTA!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]