ORIENTERING

Som sagt så hade vi oritering idag. Vi börja springa två o två vid 9 tiden, det tog typ evigheter för oss att hitta 1:an vi sprang fkng runt överallt där var nummer 1 skulle vara! Det va tjejerna som började , de första två börja springa sen de andra två och sen kom jag och michelle sen ser vi typ alla tjejer samlade de bah: vi kan inte hitta nummer 1! Vi bah men det står på kartan att den ska vara här? Och sen ska vara vid nån brant, alla kollar på varandra och säger vad är en brant? HAHAH asso vi e så sämst! a men vi springer och letar där i området, vi frågar folk om de har sett nånting och vad en brant är för nåt? Sen så ser vi vincent och niklas springa så vi säger t de att vi inte kan hitta 1:an , sen vi försöker fortsätta att hitta den, till slut så såg vincent den på ett berg i typ några buskar! Så vi var tvungna att klättra upp ditt, i allt det blöta och allt skit! Sen vi letade efter nummer 2 o.s.v sen gick vi över en bro och där fanns 2 skolor till som gjorde oritering, och de hade såna där röda trådar som visade de väggen och sen så vi trodde de var t oss , vi gick efter de ett tag sen vi bah aboow de här e nt vår väg o blabla men sen det gick bra en stund vi hittade de flesta och de kartorna som vi fick de va ju helt fuck up! asso de va skit jobbigt! jag va helt genomblöt , jag hade såååå häär ont i fötterna! Jag har fortfarande ont i fötterna! Och jag som trodde att vi bara skulle springa i en halv timme! Men det blev inte så, vår lärare tog tid sen när vi började springa och allt det dära tog 1h och 24 min! Jag var fett glad när vi kom in i mål, jag va helt sluut! Men på nått sett va det ändå kul ;P Efter de dära så tagga vincent,viken,niklas,peter,michelle och jag till Farsta Centrum för vi var ju och orinterande i Farsta Näset. Killarna kollade runt lite i Game, eller lite o lite HAHA sen så tagga vi t donken o käka där. Sen så skulle jag o michelle kolla på kläder o så , då sa killarna de bah vi pallar inte gå runt efter er så vi ba okej tagga då , hej då. A sen så shoppade jag och michelle lite, michelle kollade på några skor , ouff vi satt i typ flera skoraffärer i tusen år! Drf hatar jag att köpa skor! Sen så gick vi runt och så och vi käkade i donken igen! HAHA vilka tjockisar vi är! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]