KLAUDIA ♥

De va ingen bloggning på ett litet tag... o här har ni en snabb förklaring vrf?.. jo asso jag kom typ hem 02.30 så det första jag ghjorde var att ta på mig pyjamas o sova, jag orkade nt ta på datan o blogga + mamma va skit trött, så hon va lite arg, a sen på morgonen så tagga vi t kyrkan med familjen o sen åt vi asiatisk buffe, e propp ful, jag pallar nt göra nåt nu, jag ska fän nt äta nåt på 2 dagar! HAHA men jag ska tagga t Klaudia nu för att jag glömde min goodie bag , o sen kommer mamma o hämtar bilen, för vi åkte taxi hem, ni vet kanske vrf? så det kommer en inlägg senare på vad vi fick i goodie bagen det flesta vet ni redan, men det blir bilder oxå! OBS! vi gjorde nt så många bilder igår, beklagar, vi tänkte nt på det, vi hade för kul! men det kmr några iaf ;) PUSS!


goodie bag...



BYEE!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]