JAG ORKAR INTE BLOGGA!

HÄR KOMMER ETT SNABBT INLÄGG, HAR INGEN LUST ATT BLOGGA!
Idag va skolan helt ok! jag somnade på typ 2 lektioner, så tröött är jag?! Efter skolan så tagga jag t slussen o så möte jag Klaudia där, o så åkte vi till dansen, vi käckade en kanelbulle o sen så träffa vi Jennifer o Issa på dansen. Idag på dansen så dansa vi typ nån cowboy dans ;O som vi senare kommer att uppträda med i nåt köpcenter! HAHA snacka om pinsamt?! HAH men vi ska öva på den dansen några gånger till, sen till slut kan vi den o vi ska visa upp oss! men grejen e den att vi nt ska stå på scen o göra det... utan asso vi ska helt enkelt gå runt i köpcentret hur vi vill o sen när vi hör musik så ska vi typ börja dansa fråningenstan, eller först börjar tränarna, sen några till, o några till o.s.v o till slut så dansar alla som går på The voice streetdance school, det ska bli kul,spännande o pinsamt, hehe de är första gången för mig att dansa o uppträda , förutom i skolan. Nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt för idag, jag orkar nt mer idag, jag har ont i huvudet o e jääääättee tröööött! så nu ska jag lyssna på lugn musik o chilla!
Här bjuder jag på en "läskig" bild på mig själv, e helt död på bilden! men den har blivit redigerat mkt!
Jag har ju inte gula ögon! HAH jag har havs blåa ögon! PUSS!


HAHAH vad tycker ni?!!?!?!?!??!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]