HOME


Jag träffade Klaudia i sandsborg en stud för hon skulle åka o träffa nån o sen så träffade jag William o några till. Vi skulle ju åka på den dära dans grejen men de pallade nt och mig spelade det ingen roll så vi luffade ist i Dalen och sen gick vi ända t kärrtorp och sen kom vi t blåsut och hängde lite där o så! Asso först så hade jag skit tråkigt , men sen efter ett tag så dog jag bara av garv asso skit kul ju, o fett söta e de oxå! HAHA... a men nu e jag hemma och äter choklad och kollar på nån film som kommer på TV. Min mobil e fett konstig jag laddar och laddra den men den laddas aldrig! Det var nyss på 6% och nu e den bara 4% fast den sitter i laddaren! Oh va jobbigt! Vad är problemet, nån som vet?! Nu ska jag snacka med Klaudia i lur .... PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]