FORGIVE AND FORGET. BITCH I ALREADY FORGOT.

Nu e man hemma. Skolan va nt sådära normla, vi hade FN dagen , så vi hade typ nån språkdag i dag.
Vi gjorde typ olika spel i spanskan o sen hade vi en tipsrunda och frågorna handlade om olika länder,skit svåra frågor! sen så hade vi olika shower som franska gruppen visa, sen sv/eng , o sen spanska.. o jag tillhör ju den spanska gruppen så vi fick läsa några texter på spanska som handlar om FN, jag fatta inte äns själv vad jag läste om,heheh. Idag på dansen va det skit kul asso! Vi dansade faktiskt en enkel dans, men de va en konstig låt? Jag tror att på väg hem va bäst! Alvin o Willian e sååå häär roliga o lite knas! Jag har inte ätit nåt på hela dagen, i skolan va det skit äcklig mat o klass nio gjorde inga mackor idag på den lilla rasten, jag åt knappt nån frukost, sen så köpte jag en macka i 7eleven innan dansen , men den inehöll bara sallad! den va fett äcklig så jag åt typ inget av den, så nu e jag äntligen hemma! Och mamma håller på att laga nån mat, hoppas den blir klar snabbt! Medans ska jag lyssna på musik o chilla, imorn ha jag prov i musik , spela gitarr o sjunga låten I will survive:





hoppas de går bra för mej för fan! De är nt så att jag kan träna på de hemma så.... PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]