FÅTT TBX INTERNET

Så nu har jag fått tbx min internet, tack gode gud! Men skolan idag var helt ok, lite tråkigt bara. Dansen gick bra , vi dansande klart t Justin Bieber ;D så nu kan jag hela dansen, men vi dansade inte vår cowboy dans idag :/ och vi ska typ uppträda nu på lördag , det är iaf det jag har hört! STRESS! Nu ska jag berätta lite om min helg. I lördags skulle jag på bio , men det blev inget av det, det var lite knas o sådär. Så jag satt bara hemma och städade i mitt rum, det behövdes verkligen, nu e mitt skrivbort perfect , jag har slängt med massa av saker jag nt anväder o så. I söndags åkte jag , mamma,lilla syster, mammas pojkvän o chanel(min hund) till Nynäshamn, och vad gjorde vi där? jo , vi typ gick typ t nån skog o berg o vatten och så sen vi gick bara runt och hunden gjorde det den skulle, sen så åkt vi till Heron City och åt Thailands Buffe, uff blev propp ful asso! Sen så gick vi in till den nya affären där borta (nike affären) och där så köpte jag Air max ;D älskar de asso! Här kmr en bild på de...



PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]