DEN ENDA MANNEN EN FLICKA KAN LITA PÅ ÄR SIN PAPPA...


JAG O JUSTIN

Nu e jag hos pappa,lite chill o så...Skolan va helt OK, va i skolan utan smink HAHA svär alla fick panik!
De ba omg,du har ingen smink! Du e en helt annan person utan smink, du passar utan smink lilla flicka o.s.v hehe
Men asso va helt död i skolan idag , sov bara 3 timmar i natt och aa jag va fett trött palla inte med nånting!
20.00 har jag karate idag,knas pallar nt , jag kanske inte ska gå :/ Nu ska jag plugga lite spanska till imorn, det är siffrorna från 16-31 vi ska kunna sen har jag svenska läxa man ska göra sitt önske schema...Omg vi hade Historia prov idag , jag pluggade på kvällen o jag somnade med boken öppen HAH jag va så trött?! Och inget av de där jag plugga fastande i mitt huvud -.- så jag plugga på rasterna och på elevensval så mkt jag kunde,men jag tror ändå inte att det gick så himmla bra,men jag hoppas iaf på att få C eller D...Nu ska det bli lite chill med musik sen så ska jag sitta o plugga lite . Det blir lite bajs inlägg lite då o då men de e kaoze hemma hos mej så aa...
PUSS!




klaaudia

heejj , har frågestund på bloggen fråga vad du vill ;) http://klaaudia.blogg.se/2011/november/fragestund.html?_tmp=5ea8106666ad0f4f69d4ba38f615d712f19df38f

2011-11-01 | 19:08:14 | http://klaaudia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]