DATASALEN ;)

Nu sitter jag i datasalen i skolan o vi har engelska. Det blir inte så bra med inlägg nu för tiden för jag har inte internet så mkt nu :/ men innan engelskan hade vi träslöjd, o vet ni vad jag gjorde?! Asso jag arbetar med en skohylla , så jag sågade på nånting och så halkade sågen typ och sågade av i mitten av min nagel och av köttet där under. Ni vet inte hur ont det gör, asso ohhh! Snart slutar lektionen o då ska jag tagga t ip o träffa Klaudia och några där. Vi får se vad det blir för inlägg idag PUSS!


OBS!
Jag har bilder på min data bara så när jag bloggar från andra datorer så kmr det
tyvärr inga bilder....






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]